czwartek, 4 kwietnia 2013

Trendy w pigułce 2013

Choć za oknem śnieg i plucha sklepy kuszą promocjami i wiosennymi wyprzedażami. Ja, jak przystało na zakupową maniaczkę, już przeglądam internetowe oferty, drukuję kupony i (w tajemnicy przed mężem) składam pierwsze zamówienia w sklepach internetowych.

Przeglądając blogi modowe idealnie da się określić trendy obowiązujące w 2013 r. Pomyślałam, że nie zaszkodzi i tu napisać post na ten temat.
Mam nadzieję że może ktoś skorzysta planując wyprzedażowe zakupy.

1. Black and white oczywiście w wersji pasiastej


2. Kolejny sezon PASTELI (prawdziwa kobiecość)



 3. Metaliczny połysk

 
4. Kwieciste wzory 


Powyższe zdjęcia pobrane z www.cogdziezaile.pl, znajdziecie tak informacje o producentach i cenach ;)

Na koniec pokarze Wam co, mam nadzieję już niedługo, przyniesie mi kurier:

1. O sheinside.com dowiedziałam się właśnie z blogów modowych, dodatkowo jedna z blogerek Plaamkaa zamieściła na swoim blogu jak krok po kroku dokonać tam zakupów. Dodatkowo wspomnę, że wysyłka na cały świat jest za free a czas oczekiwania to ok 3 tyg.

 Wiem wiem, idzie wiosna a ja kupuję płaszcz.... ale on jest naprawdę rewelacyjny, no i w promocji :)


http://plaamkaa.blogspot.com/

2.Koszulę w wąsy zamówiłam w MOSQUITO wygląda naprawdę fajnie :)

Podobają się Wam propozycje na 2013r.?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.