piątek, 12 kwietnia 2013

Wiosna, wiosna...i mnóstwo pracy w pracy

Nareszcie jest, przyszła i mam nadzieję ze zagości na długo, mam na myśli oczywiście wiosnę razem z jej wszystkimi urokami.
Za oknem słoneczko, a ja w pracy i to jeszcze z takimi ilościami obowiązków, ze nawet nie mam kiedy zajrzeć czy coś się TU dzieje. :)
Mam kilka pomysłów na posty, tylko chroniczny brak czasu i obowiązki strasznie mnie hamują. Obiecuję że wezmę się w garść i wygospodaruję kilka chwil na przygotowanie postu recenzja kosmetyków, które ostatnio wpadły w moje łapki i mile mnie zaskoczyły. :)

Tak na marginesie, polecam ofertę BIEDRONKI markety potrafią czasem mile zaskoczyć.
Znalazła w ofercie mega modne pufy w nie najgorszej cenie :)
Takie rzeczy niesamowicie ocieplają wnętrza, ja mam w kolorze grafitowym ze względu na funkcjonalność, ale zakochałam się w turkusowej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.